Cari Blog Ini

Isnin, 11 Mei 2009

Adakah kau merinduiku sepertimana aku merinduimu?

Sayang... Sungguh lama kita tidak bersua. Adakah kau merindui kehadiranku? Katakan padaku tentang perasaanmu. Aku tahu rindu dendammu membara kerana ingin...

.
.
.
.

mendengar ku ungkapkan BABI...
...bahasa carutan yang sinonim denganku. Hahahaha!
Ampunkan segala tatabahasaku.

*Sila pastikan juga kanak-kanak dibawah umur untuk tidak membaca blog ini kerana kandungan blog ini tidak sesuai untuk proses tumbesaran mereka.

****

Yeay!! Akhirnya aku berjaya menempuhi ranjau serta onak berduri sepanjang April dan awal Mei ini.

Sudah ku usaha sehabis baik untuk mencubakan diri ke pusingan seterusnya semester depan. Tawakal saja. Sekiranya gagal, aku akan terus berkahwin. Wah! Statement tak boleh blah.

Tapi aku tetap tak boleh relax-relax juga, ada beberapa perkara penting bakal aku hadapi nanti. Haih... kadang-kadang boring hidup sebagai orang dewasa ini.

Sebenarnya, mode blogging aku belum sampai, marilah beramai-ramai menyeru "roh rajin" aku yang dulu bagi menggandakan kekerapan posting untuk tatapan korang.

Tak lupa juga kepada para ibu, ibu ayam, ibu Muryati, ibu negeri, ibu pesawat, ibu pertiwi, dll diucapkan Selamat Hari Ibu.



Eh... pembaca ku sekelian,
Apa pendapat korang sekiranya aku mengenengahkan imej begini?? Sila komen...



Syimalicious: Boleh sebut babi lagi ke kalau pakai gini?

22 ulasan:

  1. bley...pastu kena samak...hahahaa

    BalasPadam
  2. dik, tukar lah word yg lagi gempak dik!

    :)

    BalasPadam
  3. boleh..tengok mulut saya tutup tapi boleh je sebut..BABI...hahahahaha


    Kak syima, rinduuuunya hehe

    BalasPadam
  4. lama senyap
    tetiba muncul ngan muka baru??
    waaa..btol ke nih? ;)

    blh je ko nak sebut perkataan tu
    tp..dlm hati je lah pasnie ek
    hehehee..

    hah.asal kau x bls msg aku?
    kau btol2 jadi ke tak nie?
    haru aku ti pengapit larik
    =P

    BalasPadam
  5. Guna word "Khinzir" (nada harus sopan & jgn lupa flip selendang ke belakang)..Gud luck.

    BalasPadam
  6. hoho boley je sebut BABI bukan makan BABI

    eh ayu pulak kan pakai selendang gitu ;D

    BalasPadam
  7. hi encik syima.hahah..cik syima..
    mana ilang? ade baik ka?
    rindu sgt(uwekkkkkk)..

    ha kalo pki camtu da xle sebut babi, sebut ar pig ke, oink-oink ke, swine flu ke..huhu

    BalasPadam
  8. miakakaka..kelakar ko nie la..
    ada ke perkataan BABI menjadi isu?
    sebot ajer lar..takat sebot kan...
    kan nye susah nar nak sebot..
    babi..babi..baby..baby..babi babi..
    atoi..berjangkit..
    aku jarang sebenarnye sebot perkataan nie.. sbb aku rasa kesian babi itu menjadi bahan sebotan orang..

    BalasPadam
  9. farynsamak tu sama macam beristinjakkan?? huhuhu mmg nak kena sekeh aku ni...


    kak yongkak yong.. apa yg lagi best utk disebut..? sy tak de idea... :(


    cinta cukeletitu lah cara yang paling sopan untuk di aplikasi kan... huuuh
    i pun rindukan u....


    leadleedeea kelakar ke?? serious ni... hehehhe


    zuriskawan sekolah ku yang agak baik ngn aku pun aku tak attend kenduri dia sbb ko tau?? mestila jadi.. ko dh booking kan??

    BalasPadam
  10. i hate lollipop
    bagus jugak idea tu kan??


    belle
    macamana rasa akan babi yer??


    aizat
    tak stim la guna perkataan selain babi..


    heartless devilish
    babi ialah binatang pink yg kiut la sebenarnya...

    BalasPadam
  11. syima,
    kawan aku yg murtad kata daging BABI paling sedap... euuuuuuuwwww

    tak hairan pun sebb kalau tak, takkan bangsa lain kemain suka makan buat BABIQ ye idak xD


    weih, jgn terfikir pun nak makan babi ye syima ;p

    BalasPadam
  12. ayu sungguh!!!!!!!!!.....pakai cmni mmg cepat la jupe jodoh

    BalasPadam
  13. belle
    sesungguhnya perasaan ingin mencuba sgt membuak2.. akan tetapi aku ikuti nasihat mu itu... tp babi sedap yeh??? sluuuurrrp!


    mr m
    aku mmg pakai macam ni pon tiap2 hari.. tak de maknanya jodoh cepat... tuhan swoh aku relax dulu.... hahahhaha

    BalasPadam
  14. syima berimej baru yang lebih anggun. =)

    BalasPadam
  15. alahaii..terharunye aku
    i lap u lah
    muahhh!! ;P

    BalasPadam
  16. hahah comel seh tapi la kan kalo aku tgh marah aku akan cakap jugak ba alif ba ya tuh...

    BalasPadam
  17. izan
    itu imej di pejabat sahaja. harap maklum


    zuris
    terharu?? lepas kawin ko aku nak ikut ko pergi berbulan madu.. bole tak?? hihihihih


    riez
    nak buat macamana.... perkataan tu sedap untuk disebut... stim je kan??

    BalasPadam
  18. la..ape salahnye sebut babi.

    tapi kalo membabikan orang...mmg kurang hajar

    BalasPadam
  19. budak terbang pakai kadbod
    kalau dh kurang ajar... patut la di babikan... hahahahha

    BalasPadam
  20. syik dok sebut babi..tgk..satu dunia kecoh ngan H1N1..xpsal2 cuti kena beku..masin sungguh mulut....hehehehehehe

    BalasPadam
  21. hehehe...nak tapis udara plak ke akak nak tukar fesyen nih? ekeke...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...