Cari Blog Ini

Sabtu, 9 Mei 2009

Jangan baca. Ini entry "Goodbye my nasty blog!"

19 ulasan:

  1. nampak sangat saya busy body..kehkehkeh..Take care ok kak syima..jgn nakal2 wakaka

    BalasPadam
  2. hohoho...saye juge tergolong dalam golongan busy body...walaupun saye sangat busy ngan bende lain...waaa~~!!!


    busynyeeee....

    BalasPadam
  3. akak busybody.akak taip gak..bkn busybody sebenarnya..cuma amik berat..hahaha

    BalasPadam
  4. kaktijah
    dapat bukak tak link ni?? password ada tertera kat situ, jgn malu2 nak tekan...


    cinta cukulet
    u too take care...


    aslina
    akak lapar ni... beli makanan!! (saja je nak menambah kesibukan yg sedia ada)


    kak ell
    ye.. sy tau, bukan bz body... amek berat... thnx!!

    BalasPadam
  5. eh..sy tergolong dlm bzbody jga ka ni?hehe.orait syima..kami tgu awak smpai mid may..miz ya!

    BalasPadam
  6. aku sangat teruja utk mencuba benda baru ni..tp aku adalah bodoh..ada ke seharian yakni semalam aku tiap code ko tu kat ruangan google search kat atas tu..
    stupid me!!!

    tp usaha tanpa putus asa akn berjaya juga...(kalau ler aku tau cuma perlu double click kat link tu...aaarrrgghhhh...

    btw, ko nk gi mana? nnt aku tak jumpa ko lak..jn lari jauh ek..

    *sorry komen aku pjg mcm nk buat entry kat blog sendiri..he,he..

    BalasPadam
  7. alan
    kamu terasa dengan statement saya ke?? main-main je la...



    iza
    hahahahah ko taip kod kat tempat salah mmg la sehari suntuk menerai.. kelakar la ko ni...

    BalasPadam
  8. Lah.. syima.. gi mane?? lamanya.. apa2 pun selamat ye.. :)

    BalasPadam
  9. xbusy body pon d tuduh busy body
    hurm...

    BalasPadam
  10. onggon
    aku ada misi besar untuk aku perjuangkan buat seketika


    joegrimjow
    ko baca ke tak entri tu?? kalau ko tak baca maknanya ko bukan salah sorang yg bzbody.. tp ko besar body... huhuhuhuhu memain je...

    BalasPadam
  11. beb, kalau boleh lepas ni jgn lah klik kat link entri terbaru, tolong klik kat link blog sebab blog aku ada masalah tak boleh uninstall js-kit.com punya comment setting. aku tak pakai js-kit dah...

    BalasPadam
  12. kak ngah!!

    saya rindu kak ngah nie.

    nanti kalau lepak kl, kak ngah roger i lah!


    xoxo,
    gossip girl~

    BalasPadam
  13. apo bondo ni syima?? kak yong tak pahammmmm

    BalasPadam
  14. salam signorina syima~

    apa khabar? harap2 sihat ajer yer.

    andai ada kelapangan, join lah contest kat blog saya.

    BalasPadam
  15. waaahhh...syioknyer.....camne nak buat eh?

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...