Cari Blog Ini

Selasa, 19 Mei 2009

Jangan jadi barua

Siapa cakap perempuan macam aku tak ada jiwa yang halus? Siapa kata perempuan yang kasar itu keras juga hatinya? Siapa cakap?

Hari ni hati aku macam sakit. Perit sangat bila tak dapat luahkan. Senak sangat dada bila menahan kemarahan. Kalau ikut sedap mulut, bukan setakat BABI aku nak ucap, banyak sangat azimat puaka yang boleh aku laungkan.

Aku mengaku aku bukan excellent, kerja pun bukan perfect 100%, at least appreciate sikit kerja aku. Jangan fikir aku ke pejabat setakat mengangkang and end of month dapat gaji.

Secara logik, bagaimana aku nak bekerja dalam hati yang suci murni, ikhlas?

B*llsh*t!

Aku menyesal segala ilmu-ilmu aku yang dikongsikan bersama. Aku menyesal bekerja bersungguh-sungguh. Serious aku menyesal! (Kan dah keluar statement macam tu?!)

Haramlah apa korang pelajari dari aku!

11 ulasan:

  1. laaaa..nie sape punya hal lak nie?
    suka lah bagi kau meroyan
    ish ishh...

    slalunye org kasar hati lembut tau
    cam aku..nampk lembut(eceh ;P),tapi hati aku keras
    hahaaa..

    alah..pedulilah diorang nk ckp pe
    niat kau g keje tu yg penting

    BalasPadam
  2. nok...pe kes ko marah² ni...
    x baik marah² nok....
    ko byk² sbr ye.....

    xpe..ko g amik award kat blog aku..pastu jgn marah² lg okeh...???blog aku dah ok...

    cool!!

    http;//www.rynn2506.com

    BalasPadam
  3. Jangan HARAMKAN..nanti u jadi busy, nak tunggu diaorang kat Padang Masyar nak mintak maaf..maafkan je, nanti x la u tertunggu2 kat padang masyar.kan?

    BalasPadam
  4. sabo banyak2 ye kak syima..
    biasa la,dugaan.
    kene terima.
    toksah endah ar ape org ckp.
    lantak je..
    chill ok..
    take care

    BalasPadam
  5. Uwaa.. ko... smpai gitu sekalik?!! Apsal plak kali nih? Marahnya ko mak enchekkk!!! =p

    Errm.. aku keja kt Larkin.. now aku stay sementara kt Skudai.. oit! Ujung bulan dpn tu, hari keputeraan kan? Aku teringin nk balik kpg.. hu..hu..

    BalasPadam
  6. aaa...kak syima..sabar..jgn la mengamuk...pedulikan manusia yg pendengki itu k :)

    BalasPadam
  7. luahkan apa yang terbuku tuh.. kasi abis my frend.. (ni ayat tak paham jalan cerita nih) tapi kalau tak halal ilmu ni aduiiii berat oo

    BalasPadam
  8. sapekah buat ko meroyan ini...aku sakit gigi...uwaaa...

    BalasPadam
  9. zuris
    meroyan adalah propaganda dalam hidup aku.. hahaha


    rynn2506
    award? baiklah akan ku singgah ke blog kamu sekajapan lagi...


    i hate lolipop
    itu semata2 drama dunia sahaja, nanti esok lusa kira settle la.. tak marah lama2, tak dendam lama2...


    joe
    aku emo yang tak gothic


    aizat
    aku mmg macam gini kadang-kadang...

    BalasPadam
  10. tny
    entry aku kan selalu ada unsur2 amarah? tak kenal aku lagi ke?? larkin 15minit je dari tempat mak ayah aku... boleh la kita ketemu...


    CC
    akak tak sematang kamu.... im still childish.. itu sbb kiut je... huhuhu


    mr azizan
    tak faham jalan cerita?? kena x-ray byk2 ni... hehehhe


    riez
    sakit gigi?? wisdom tooth nak tumbuh ke??

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...