Cari Blog Ini

Selasa, 19 Mei 2009

When I'm MAD, feed ME!

Dek kerana emosi agak terganggu petang tadi, seseorang telah membawa aku ke suatu tempat yang biasa menjadi kunjungan kami ketika awal percintaan persahabatan dua tahun yang lepas.

Ok, tipu...

Sebenarnya tempat itu memang menjadi saksi percintaan medan santapan untuk memuaskan nafsu perut kami.

Lama bangat aku tak mengungjungi seafood masakan melayu. Acapkali menjadikan seafood masakan cina sebagai alas perut di kala kemewahan melanda. Hahaha! Ini antara apa yang aku makan di Aroma Ikan Bakar, Jeram tadi.

Venue: Aroma Ikan Bakar, Jeram





Aku tak berapa suka singgah sini sebab merasakan charge dia mahal, tapi lain pula pendapat BFF aku, dia kata sini agak reasonable harganya.

Masa order tadi rasa macam sikit je, tapi bila dah terhidang... macam empat orang makan. Tapi perut kami kali ini agak terer untuk melicinkan semua makanan. See!!



Beginilah rupa orang kenyang. Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut bertambah gendut.


Syimalicious: Alamak, lupa nak jemput korang semua makan.

14 ulasan:

  1. tgok mata tuuuu
    da layu nk tido
    ish2

    BalasPadam
  2. sedap btol menu orang tgh bad mood...
    smpi abes ko sebat syim...
    marah btoll ni..hehehe..

    BalasPadam
  3. sedapnyer weh...ermm adik aku kepingin nasi lemak t*** burung ko ckp aritu huhuhu...

    BalasPadam
  4. mari b'gendang gendut..! muahaha..

    BalasPadam
  5. hahaha..
    klaka la..
    gendang gendut tali kecapi..kenyang perut bertambah gendut..hoho

    comel2

    BalasPadam
  6. banyak nyerr tp bgs la leh abehkan semua..

    bila nak dating gie william ni?? =p

    BalasPadam
  7. wah..saje la ko membuatkan aku tliur masakan kg kan...x baik ko nok...kesian mak..nasib baik mak x ngidam kalo x susah laki aku..wakakaka

    http;//www.rynn2506.com

    BalasPadam
  8. huhu.. tu tengah bad mood tuh,klu ok emm. aku nak gakkkkkk

    BalasPadam
  9. ahaha...aritu saye balik pun...itu bday man telah belanje satu family makan seafood...malangnye tak sempat nak snap gambar makanan...abeh suma dah licin...yang sempat cuma kerang rebus saje...huhuhu

    BalasPadam
  10. joe
    mata aku saja ku tarik begitu...buruk ke, atau memberansangkan??


    awandanya
    jgn hairan kenapa aku tak kurus, hidup aku mewah dengan makanan


    riez
    next time masih ada... korang jalan ke kuala selangoe... nanti aku bawak korang ke sana untuk menjamu selera nasi lemak tahi burung tu... hhuhu


    areleez
    perumpamaan tu sesuai tak dengan aku?


    ain
    perut yang comel atau aku yang comel?

    BalasPadam
  11. nemo
    akak belum ada kesempatan nak ke william, kesempitan wang... nemo.. bg la no tepon/email/ym id...


    rynn
    kalau ko mengdam aku bole bawak ko ke sini, jgn mengidam yg bukan2 dah... hahahah


    mr azizan
    ko nak apa mr azizan??


    aslina
    haritu belanja sebab besday kan?? bukan meroyan kan??

    BalasPadam
  12. la... ko da pi makan kat situ ker? aku br nak ajak ko pi makan kt situ... tak per jom makan lg kat situ. ehehehhehehe

    BalasPadam
  13. takpela syim..gemuk ke kurus ke...janji hati bahagia..btol tak..??ape nak kesah org kate ape...hehehe..

    BalasPadam
  14. ooo baru tau. begitu rupanya ek orang kekenyangan.. hehe

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...