Cari Blog Ini

Jumaat, 10 Julai 2009

Kereta kamu hebat sangatkah?

Dulu ada orang sound aku, "Kereta kau tak stailo, tak nampak ganas lagi"

Bagaimana untuk nampak ganas? Bagi pakai skirting dan bumper serupa ikan jaws atau spoiler macam nak terbang tapi tak terbang tu? Atau pakai air scoop macam ikan paus makan plankton?

Aku teringin juga nak letak spoiler, perhiasan bagai kan? Tapi bila kenang kembali kata-kata ayahanda ku, memadailah untuk aku modified kereta secara kecil-kecilan. Nak tahu apa dia kata? "Kalau setakat spoiler tinggi mencanak tapi tak boleh speed, lupakanlah niat awak tu. Buat malu je..."




Tapi aku tukar juga. Aku tukar window visor yang besar tu. Cahaya matahari tak tembus. Itu je main function dia. Tapi tak nampak different sangat kan? Janji dah cat gelap. Hitam gelap kan warna orang jahat?? Hahahah <-- Mari gelak evil....








Syimalicious: Tapi terserah pada individu. Itu kereta dia, hak dia kan. Kalau heavy modified sangat sampai tak kena pada penglihatan umum, kita gelakkan saja.

7 ulasan:

  1. kereta pun mau stailo gak ke syima?
    kekeke....

    BalasPadam
  2. zara
    kereta malaysia kena bikin dulu baru boleh buat drift.. nanti relai... hahahha


    amer
    kete pun nak kena stailo gak, mana boleh tuan saja... sementara tak da keluarga sendiri tu, makeup kereta apa salahnya. betul tak?

    BalasPadam
  3. fuyoooo. misti laju pasnih kann??? dia ada kesan aerodinamik tuuuu...

    BalasPadam
  4. Kalau nak nampak ganas betul..
    calarkan dan retakkan kereta tu..
    yang penting kereta tu boleh jalan lagi..
    baru nampak ganas..

    BalasPadam
  5. lol..smlm ko merempit...arini ko nak wat drift la pulak..ko ni leh jd heroin cite rempit vs impak maksima la......

    BalasPadam
  6. dah ok la tu...kaler pun dah ok.
    ada modal nanti...masuk bodykit R3 pulak.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...