Cari Blog Ini

Jumaat, 10 Julai 2009

Lupa nak wish Birthday pada bibik

Ucap secara verbal, sudah...

Tapi ucap secara maya belum lagi. Jadi hari ini aku ni nak ucap Happy Birthday (yang ke berapa yer?) pada bibikku merangkap housemate yang tak padan dengan kecil tapi playerz (ramai skandal).
Hari jadi dia pada 7hb Julai lepas. Aku wish ontime, aku nak korang wish dia pula.

Untuk menghargai adik aku ini, aku telah meminta kumpulan The Beatles untuk menyanyikan sebuah lagu untuk beliau.






Hadiah khas untuk kamu, kek versi skandal meriah. Huhuhu.







8 ulasan:

  1. pergh!!

    kek nak ngeri tu!!!

    aku sgt cuak tgk kek itu~
    hahah~

    BalasPadam
  2. mana gambo bibik merangkap housemate ko yg sambut bday tu.. meh la kasi tengok huhu

    BalasPadam
  3. This comment has been removed by the author.

    BalasPadam
  4. wah...aii terharu...sob3...

    besday ke bape? haa...mari meneka...haha...

    tapi umo saye maintain 16 sampai beberapa tahun akan datang. itu pasti.

    BalasPadam
  5. Zara
    kalau aku pun tak lalu nak makan...



    zan
    kan aku dh letak link....?



    aslina
    terharu naik perahu la...pancing ikan kerapu.. wah pantun gitu...

    BalasPadam
  6. adeh tak perasan la yang biru bergaris tu link. uiii lawa gak bibik merangkap housemate ko tu hehe

    BalasPadam
  7. slamat menyambut ari tua kepada bibik playerzz cik syima itu...semoga dpanjangkan umor dan badannyer....amin....

    BalasPadam
  8. kahkahkah!!

    sungguh x senunuh aku gelak tekekehkekeh disbbkn t'bygkn kepala skandel yg tlh di'kek'kn olehmu wahai syima..

    kuikuikui..

    *hepi besday miss playezz.. :D

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...