Cari Blog Ini

Selasa, 7 Julai 2009

Sekadar update

Aku tahu blog aku ini agak berdebu dan bersawang. Aku juga tahu ramai yang ternanti-nanti untuk membaca entry baru dari aku. (statement perasan - syok sendiri)

Sepanjang masa aku tidak berblogging ini bukanlah sebab aku tiada bahan cerita, tetapi kesibukan yang melampau menjejas masa aku untuk bermesraan bersama blogspot. Kesibukan dari bulan lepas hingga sekarang adalah disebabkan berita pengauditan ISO (Ingin Susah Orang) yang bakal mengunjungi setiap cawangan kementerian tempat aku bekerja sekarang. Maka tercetuslah huru hara, urat otak putus, minda tercalar, emosi pra-tak-stabil untuk membetulkan kembali dokumentasi-dokumentasi yang tunggang langgang itu.

.

Hari ini aku tidak bekerja. MC.
Aku ber-MC-an berhampiran Putrajaya dalam sejuk gedi aircond di dalam bilik persembunyianku. Hotel? RM40 saja semalaman. Marilah berteka teki dengan aku. Tempat persembunyian aku adalah milik kerajaan dan berorientasikan penyelidikan.

Soalan: Dimanakah Syimalicious bersiaran pada ketika entry ini diupdate?







Syimalicious: Nantikan banyak cerita suka duka dariku, okeh babeh...?

7 ulasan:

  1. boleh tak nak teka?
    valid tak?
    valid tak?
    valid tak?

    saya yakin betullll....
    saya jawap mardi...


    wuhahaha~~~

    BalasPadam
  2. joe
    aku dalam bilik. starbuck ada bilik ke??


    aslina
    jawapan tidak boleh diterima. kenalan rapat atau ahli keluarga tidak dibenarkan menyertai program teka-teki di Syimalicious. Harap maklum.

    BalasPadam
  3. aku dah lama tak duduk hotel nih. hotel 3 bintangkah itu wahai syima...


    kau bersiaran di atas katil dgn hidung tersumbat tisu... ;p

    BalasPadam
  4. hahaha~

    kau pinjam bilik mana2 bos ke?

    hotel milikan kerajaan dan bilik khas untuk bos?

    BalasPadam
  5. diriku x mau meneka...tp yg pasti diriku rindu kat ko nok..nasib baik ko ade hapdet...hah dah terima lom award aku tu....??

    BalasPadam
  6. belle
    ko buat diri ku merasa tidak klasss gitu... sob..sob..sob...

    bukan hotel pun... pusat latihan... huhuhuhu


    zara
    amboi... agak2 la.. tak kan nak check in dengan bos.. mana masyuk...


    rynn
    dh tgk dh award tu tp tak tau bila nak ambik.. huhuhu

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...