Cari Blog Ini

Selasa, 18 Ogos 2009

Bekas apa yang ada pada badan aku tu?





9 ulasan:

  1. yer bekam!...cantiklah ur new header...

    BalasPadam
  2. wat bekam nak bg awet muda ke weh???

    BalasPadam
  3. uit..bekam..x sakit ke??
    mase mula2 bace N3 ni, ingat gigitan cinta..hakhakhak..maafkanla kakakmu ini..

    BalasPadam
  4. naqiubex
    bekam ada banyak bekam... bekam apa tu??


    lily_lotus
    adakah u sorang sajork yang nampak my new header... itu adalah hasil keje pemalas...


    rynn2506
    betullah tu...


    kak tijah
    mulut sapo yang bulat luas gitu kak???


    izan
    ye ke bekam utk awek muda? aku tak kaji lagi... hihihi


    ommy_firuz
    gigitan chenta tak bole publish macam ni.. bahaya nanti, ramai plak nak try... shusah..

    BalasPadam
  5. syima syaz
    sebenanrnya aku pun tak tau nak panggil bekam apa ni huhuhu..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...