Cari Blog Ini

Rabu, 19 Ogos 2009

Dulu, cita-cita aku ialah...

"Mak, maafkan saya.

Saya tak mampu memenuhi impian mak dan abah sebab saya adalah seorang pemalas."
Sewaktu aku dalam umur yang masih hingusan, apabila ditanya tentang cita-cita pantas aku akan mengata doktor sebagai pekerjaan yang diidamkan, selain polis dan guru.

Oleh kerana keputusan peperiksaanku cuma layak untuk menjadi biasa-biasa saja, jadi aku cuma boleh berangan untuk menjadi seorang doktor.

Biasanya doktor perempuan adalah seorang yang ayu, lembut rupa parasnya. Kalau tengok gambar dibawah, layak tak aku untuk berangan sekejap? Kasi can lah kawan...
Bingai sangat tengok gambar pembohongan ini, yang mana si pesakit boleh sengih-sengih nak cabut gigi. Kasi berangan jadi doktor gigi boleh?


Cut! Director suruh retake shoot itu balik.

Ok tak gaya pesakit dan doktor?








Syimalicious: Entry ini nak tunjuk aku pergi kerja pakai topeng! Lepas itu jadi gila sebab kena stay back untuk bilik gerakan. Mana nak beli topeng Sailormoon?

3 ulasan:

  1. Kakakaka...

    gelak besar aku malam2 buta ni. Siap ada CUT lagi. kikiki...

    :D

    BalasPadam
  2. eedany
    layankan saja kesengalan aku tu... hahha

    BalasPadam
  3. eedany
    layankan saja kesengalan aku tu... hahha

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...