Cari Blog Ini

Isnin, 21 September 2009

Berpesta makanan di bulan Syawal 1430H

Gitu tajuk nak lain dari lain.

Anyway, aku tak nak membebel tak tentu arah di bulan yang mulia ini. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Sebenarnya itu saja aku nak wish pun. Tahun ini aku tak sempat nak meng-edit kad raya maya untuk kawan-kawan blogger dan readers. Udahku bilang... memang aku sibuk.


Dalam rendah diri ada tinggi budi.

Dalam miskin harta ada kaya jiwa.

Dalam lembut lidah ada terlanjur kata.

Dalam gurau senda ada silap kata.

Salam Aidilfitri dari rumah keluargaku di JB.

Maaf Zahir dan Batin.


Motif gambarku berpaling? Sebab tatkala aku ungkap kata-kata kemaafan, aku akan mudah mengalirkan air mata dan hidungku depan kalian semua. Aku mahu mencover reputasiku.







Syimalicious: Handphone aku lagi satu hilang dalam rumah dalam keadaan ter-off. Macamana nak misscall?

2 ulasan:

  1. syima..slmt hari raya okeh! moga beraya sakan hendaknya. cari henpon baik2..ada tu kat mana2..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...