Cari Blog Ini

Selasa, 29 September 2009

Dude hilang tempat bermanja

Aku tak pernah cerita pasal Dude selama ni. Dude bukan boyfren baru aku. Dude ialah anak angkat keluarga kami.

Dude bosan. Asyik tidur saja kerja dia.

Dulu Dude ada kawan. Nama dia Hitam. Mereka selalu ke sana ke sini bersama-sama. Kami sekeluarga agak konfius sebabnya Dude dan Hitam ini sama-sama jantan. Tapi cara pergaulan mereka sangat dramatik dan romantis. Selalu melihat mereka bertepuk tampar.

Suatu hari Hitam buat perangai. Kencing merata dalam rumah tuannya. Apa lagi, tuan rumah terus zasss Hitam dari rumah mereka. Kesian tengok Dude, macam orang putus cinta. Lemah sahaja. Macam aku sekarang.

Aku buli dia pun dia buat tak reti.


Ingat tak dinochor juling ini?


Ling (Juling)... kita kawan nak?? I lonely....



6 ulasan:

  1. comel yer kucing! aku takleh tgk kucing kecik2 dulu aku rasa mcm nak cekek je!! geram cute hohohohoh..

    BalasPadam
  2. aduhai comel sungguh! pic last yg tak tahan tu..hehe

    BalasPadam
  3. weh, ko ni citer kisah kucing yang kehilangan temannya. cam ada maksud tersirat jer. sabor... apa kata ko pun cr satu dinosour juling cenggitu wat kawan. kiut apa.. =)

    BalasPadam
  4. suka gila la dengan gambar last tu...comel...hehe...

    BalasPadam
  5. pic last tu comell..
    ak da ok ker? jom bermanja ngn sy je la.. =]

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...