Instagram Shots

Jumaat, 16 Oktober 2009

GEMPAR: Video Lucah aku sudah tersebar?

Takut.

Takut.

Takut.

Arrghhhh! Macamana boleh tersebar?


Memang tahi palat kucing nak takut-takutkan aku dengan mensensasikan berita penyebaran video lucah aku. Setahu aku video-video kelucahan tak terlampau sangat tu semua aku dah delete awal-awal.

Ish! Nasib baik aku cool.

Cubaan mu tidak berjaya. Janganlah buat fitnah. Mungkin muka dalam video tu lebih kurang (walaupun aku sendiri tak pasti akan kewujudannya), tapi agak-agaklah bila membuat spekulasi.

Sedangkan perbuatan Soi Lek pun dimaafkan oleh partinya tak kan aku yang baik ni tak boleh diampun?

Tuhan lebih mengerti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...