Cari Blog Ini

Rabu, 18 November 2009

Asap kepul-kepul dalam kondom

Masa ni aku on the way ke Klang Sentral untuk hantar adik balik Lumut.



Mula-mula asap lite-lite je.



Makin dekat dengan kawasan perindustrian Jeram, makin hitam asap yang menutupi langit. Mendung sekejapan.

Tak sempat nak tengok apa yang berlaku, sebab nak kejar masa to catch up tiket bas.



On the way back to Kuala Selangor.



Ingatkan kilang getah buat kondom yang terbakar, rupanya kilang lain yang aku tak pasti apa. Terselamatlah kilang kondom. So, pengguna kondom ~ pasaran kondom masih ada.







Syimalicious:
Ada masalah dengan tajuk entry saya? Hahahaha

11 ulasan:

  1. tajuk tu tak tahan tol. saja gimik tarik minat org2 yang otaknya pun berasap. hahahahahah

    BalasPadam
  2. curious sbb nk tau camane nk masukkan asap dlm benda tu...hehehe...

    BalasPadam
  3. kilang tepung gandum yang terbakar tu..heh.

    BalasPadam
  4. hahahha ampesss...weh bile mau treatment rambut ini..

    BalasPadam
  5. waduh... tajuk leh pecah perut gelakkk tauuu... ahahksss...

    BalasPadam
  6. haha,pi bakar kilang kondom kak... itam pekat gile.ngtkan getah kondom kot...

    BalasPadam
  7. Giler nya kondom, Eh? Silap! Byk gila asap daripada kondom tu eh?

    BalasPadam
  8. haha...so kpd pengguna setia kondom..jgn risau supplier masih ada di pasaran...haha..!! klakar entri u syima:-)

    BalasPadam
  9. pencemaran alam sekitanya...huhuhuhu..wah tetiba rindu nak jalan2 kat area klang..hikhik

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...