Cari Blog Ini

Rabu, 18 November 2009

Sungguh melampau kesan lemaknya

Venue: Restoran Mamak (apatah), Pandan Mewah


Ada orang konfius, katanya blog aku ini blog jalan-jalan cari makan. Janganlah konfius pula, sememangnya tuan blog ini memang suka makan. Cuma kebanyakkan tempat yang dia pergi tak eksklusif, kalau capture gambar pun mungkin ambil masa berbulan untuk update.

But this nasi lemak, i tell you SEDAP. Eh! Tak adalah sedap sangat pun, sebab dah lama tak makan nasi lemak mamak, mungkin feel dia lain. I ate in Pandan Mewah but i can't recalled the restaurant's name.



7 ulasan:

  1. restoran apa yaa...

    yg pentg
    kalori...

    BalasPadam
  2. sedap je gayanya tu waks!jom bwk koi gi situ!!

    BalasPadam
  3. tgk je pn dh nmpk sedap gle.. jap lg nk gi kdai mamak gk ah makan nasik lemak.. hehe

    BalasPadam
  4. tiba-tiba rasa lapar walaupun baru lepas mencekik..huk..

    BalasPadam
  5. sungguh entry ini telah membuat aku membooking tiket balik dengan segera..nasi lemak kg.raja uda, here i come...
    P/s :wpun gambar nasi lemak ini bukan nasi lemak kg.raja uda, tapi ia dah berjaya menggiur dan menliur kan aku..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...