Cari Blog Ini

Khamis, 20 Mei 2010

Se-morning di Cameron Highland

Sebab nak bergambar sangat dicelah-celah ladang teh itu, saya dapat lebam kerana terlanggar dahan yang tebal dan keras ketika menuruni bukit ~ daya tarikan graviti yang kuat menyebabkan saya turun dengan cepat.

Last week saya berkesempatan mengikut sekumpulan kawan-kawan di Kuala Selangor untuk berkunjung ke Cameron Highland. Konvoi yang menarik walaupun tak ramai dan itu ialah kali pertama saya participate aktiviti mereka.

Owh! nak pergi lagi.


3 ulasan:

  1. update pun.. sonyap lama sgt eh...

    BalasPadam
  2. Bestnya ong dapat follow ke Cameron.. waahh, stil sejuk ke, dh suam kt atas sana?

    Hikhik.. nk salahkan tarikan gravii plak yea.. :P =)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...