Cari Blog Ini

Isnin, 24 Mei 2010

Saya dah dapat baby. Baby Pink.

Ingat lagi tak? Saya pernah berkampung selama hampir 3 hari 2 malam untuk majlis perkahwinan sahabat saya. Sila klik ~ Cerita 1, Cerita 2, dan Cerita 3.

Diam tak diam selepas majlis itu saya tidak lagi berjumpa, melepak dengan isteri dia hampir setahun lamanya. Si laki dok kerja sekali maka tiap-tiap hari la jumpa. Tapi lagi best kalau bertanya khabar dan seterusnya bergosip dengan si isteri.

Yer, saya nak bagitahu si isteri selamat melahirkan baby perempuan yang diberi nama Damia Adlina.

Marah betul dia bila tidur diganggu. Sekejap yer sayang.. aunty gorges nak tangkap gambar.
Tahniah untuk mereka berdua.

Aku memilih nak cium baby tau.


4 ulasan:

  1. bestnye tgk baby tu tdo :) nyenyak je. ni yg jeles ni!

    BalasPadam
  2. saya juga mahu baby satu..seronoknya kalau leh order kat kedai mcm ni.

    BalasPadam
  3. so..bila ur turn?? x sabo2 kakak gojes nak tggu adik gojes dapat baby..muahaha!

    BalasPadam
  4. wah..cute miut si Mia nie.. wah name..damia.. my pebret name tue..nak buh kat anak aku..x dapekk.. sbb aku dapat hero.. dah bape bulan dah si Mia nie syim..??

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...