Cari Blog Ini

Isnin, 5 Julai 2010

Bila ada hobi baru, blog pun terabai

Hobi kali ini tiada kaitan dengan gersang. Huh! Asal check dalam keyword Nuffnang, blog aku dapat hit sebab perkataan GERSANG.

Tak. Tak ada kaitan dengan kegersangan aku.

Sekarang tengah seronok main tembak-tembak. Dan ini hasilnya;




I'm considering for creating another blog ~ specific for photo. Or should i share it in flickr??
Anyway my photoblog dah ada url, but still under maintanance.

Esok exam KPSL. Tak bole lama-lama update blog.

Setakat ini dahulu,

 

8 ulasan:

  1. same wif me sist.. baru sebulan je.

    akak dh brape lame??

    BalasPadam
  2. feez
    bulan 3 lepas... hahaha.. blog mmg jarang usik...

    BalasPadam
  3. Dlm gambar tu artis malaysia ke? apapun good luck exam..kalau lulus belanja ah makan mee goreng mamak pun jadila..hehe

    BalasPadam
  4. wow..nak gak terjebak dgn hobi bru ni..huhu...
    kalo blog sy plak syik kuar keyword petua memutihkan gigi..xde arr pth pon gg tuan empunya blog..huhu..


    jum baca entry terbaru bARdbOO:

    bARdbOO GIVEAWAY

    BalasPadam
  5. share kat flickr. owh patut la suh join group fotographer kat FB..ini rupanya. nanti convo saya sila ambil gambar boleh?

    BalasPadam
  6. 1st pic tu emma af8, ek? kakak adira kan?

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...