Cari Blog Ini

Selasa, 28 September 2010

Hilang lagi. Yang ni nak hilang bila pula??

Trauma?

Tapi tak ambil iktibar.

Yang ini aku consider sebagai habis madu sepah dibuang. Hahaha... urm, tapi nak sedih jugak. Sebabkan kecuaian dan kebodohan aku, ia berlaku lagi.

Insiden ni berlaku masa aku nak ke Alor Staq pada Jumaat lepas. Naik kenderaan awam. Serik. Tak mo lagi naik bas lompat-lompat.

Nangis kejap.

Malang aku bermula bila aku naik bas untuk ke Klang dari Kuala Selangor. Hajatnya ke Klang Sentral. Walaupun ada yang meng-offer untuk menghantar ke KL tapi aku refuse. Survival kononnya. Fakap! Sampai di Meru, bas rosak. Terpaksa switch bas. Time tu lah kejadian tu berlaku.

Seingat aku lah. Sebab aku seorang pelupa. Sama ada tercicir atau di seluk poket. Tapi kawan-kawan rapat aku cakap, aku cuai. Sebab aku yang keciciran handphone tu.

Bulky Merah yang hilang dan berada di tangan sape ntah

Yang menyedihkan aku memori 8Gb tu penuh dengan gambar Flora dan Jacob dan beberapa gambar aku yang seksi tapi tak mengancam masa depan ku. Sedih. Video Flora masa kecik-kecik dulu... semuanya hilang.

Mak cakap "Awak memang tak reti naik bas sejak kecik lagi." Tapi hidup perlu diteruskan. Dan saya serik naik bas lompat-lompat tanpa pengawasan orang dewasa. :)

Nama saya berrylicious

Ini dia penggantinya. Berrylicious aku ni sempat bersama nokia merah yang bulky aku tu selama 24jam. Lepas tu hilang.

I wonder... yang ni macamana pula tragis kehilangannya.

Ini BB pin aku: 221448E5




Setakat ini dahulu,

 



Syimalicious: Nasib baik benda lain melekat ~ ada orang cakap kat aku. Cis!

4 ulasan:

  1. aku nak beli kunun2 ko rembat dulu hahahha...gud2...

    BalasPadam
  2. so far...blum penah hilang hp lagi...alhamdulillah....mintak2 sangat tanak hilang apa2 pun

    BalasPadam
  3. huih..my ex-hp tu!! 5730..pn kne curik jugak..

    btw nice blog..follow u :D
    visit me later yeah!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...