Cari Blog Ini

Sabtu, 20 November 2010

Innalillahiwainnalillahirojiun. Adik pelakon Filem Ngangkung meninggal.

Setiap yang bernyawa akan menemui ajal, dan sesungguhnya akan disempurnakan ganjaran kamu pada hari kiamat. Sesiapa diselamatkan daripada neraka dan dimasukkan ke dalam jannah (taman/syurga), maka sesungguhnya dia telah beruntung. Dan kehidupan dunia tidak lain melainkan kesenangan yang memperdayakan. (Ali Imran :186)
Last day lepak bersama. Semoga roh kamu berada dikalangan orang-orang yang beriman.

Terkejut. Kaget.

Macam tak percaya apa yang disampaikan oleh Angah (Raja Lawak) tadi. Perkhabaran yang tak disangka-sangka.

Aku ke page FB beliau untuk kepastian. Semua mengucapkan salam takziah.

Gambar yang diambil dari foto FB beliau.

Aku tak pasti beliau sakit apa, tapi kata angah arwah meninggal dalam tidur. Agak sedih sebab arwah selalu bertukar-tukar pendapat dan yang paling aku ingat dia selalu remind semua orang "Women are root of all evil".

Walaupun tak rapat, tetapi mengenali dan mengetahui seseorang itu pergi meninggalkan kita semua adalah sesuatu yang menyedihkan.


Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama golongan yang bertakwa. AL-FATIHAH.

Setakat ini dahulu,

 

2 ulasan:

  1. huhu... saye pun sedih gak... sangat terkejut bila tau tadi...

    nak kata rapat tu tak jugak, tapi rajin jugak la menyakat dekat fb chat... huhu...

    pape pon semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 beriman...

    BalasPadam
  2. al fatihah.... bulan ini penuh kematian :(

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...