Cari Blog Ini

Selasa, 1 Februari 2011

Masih ada lagi kah reader blog saya??

Wuuu....wuu....wuuu.... nak nangis. Dah lama tak dapat nak update blog. Ke-bizi-ness yang melampau mencetus kemalasan untuk berblog.

Okey, ini image doctor, saja nak berangan kan. Tapi gini la nak mengadap figure dan key in dalam report.
Kenapa saya seorang je yang macam bizi? Macam orang lain tak bizi, tak keje kan? Beginilah kalau jadi kerani yang berkuasa. Di luar boleh jegil-jegil mata dengan peniaga sambil bercekak pinggang, balik ke pejabat hantar report pula ke cawangan negeri/ibupejabat. Sudahnya saya gagal dalam pengurusan masa. Hampir setiap hari balik lewat malam. Mujur tak ada laki, kalau tak... dah kena talak kot.

Selagi isu bekalan barang runcit keperluan harian tak selesai, maka begini lah keadaan saya. Dah 3bulan lebih saya tak pulang menjenguk orang tua saya. Dem! Saya perlukan masa tambahan, 24jam bagaikan terlalu singkat. Minyak masak, sangat membebankan saya. Saya dah tiada masa untuk bersosial, untuk bercinta dan lebih malapetaka berat saya kian bertambah!! OMG!! Berat badan saya dah separuh dari berat seekor babi! 

Blog fotografi saya juga makin terabai. Grafik kad laptop saya pula jahanam. Asyik mengedit gambar guna Lightroom dan mengakibatkan keupayaan laptop saya terganggu. Jadi disebabkan laptop saya cuma boleh on selama 5minit sahaja, maka saya pun rasa seperti mahu bersara.

Asyik-asyik mengeluh je kan saya ni? Nak buat macamana... walaupun terlalu banyak cerita nak diceritakan. Ce citer...ce citer... next time je la... I'm signing off.




Eh... SELAMAT TAHUN BARU CINA!!




Setakat ini dahulu,

 

4 ulasan:

  1. wah! mmg nampak kebusy-ness tersebut! xpe2.. jgn risau sbb still ade readers maa.. ;)

    BalasPadam
  2. semuanya kerana minyak masak kans..?! huhu..tkpe..masih ada yang membaca, cuma selalunya silent reader, tanpa komen..:)

    BalasPadam
  3. hahaha..ayat ko tak le blah la syim..separuh dari babi? biar betikk...hahaha..nak terkincit aku dengor...tak per la redha jer la..dah itu keje yg ko pilih..hehe ke ada any option..yg kena ngan jiwa ko....

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...