Cari Blog Ini

Ahad, 31 Julai 2011

Salam Ramadhan

Assalamualaikum,

Saya dengan rendah diri memohon kemaafan sekiranya ada kekasaran, misunderstood, tersalah sangka, termaki, terkata, anda yang membaca blog ini secara langsung atau senyap-senyap. "Anda" ini tidak terkecuali kepada mereka di pejabat, di sekeliling yang mengenali diri saya.

Maafkan saya okeh? Nanti tak best la, puasa saya tak diberkati disebabkan anda tak mahu maafkan saya. Halalkan makan minum saya okeh?

Mari kita lebihkan amal ibadah kita semua di bulan Ramadhan yang suci ini, semoga amalan-amalan kita di terima Allah hendaknya.

Mari la kita saling ingat mengingati, tegur menegur kiranya ada kesilapan, dan kejut kawan2 bangun sahur. Yang mana selalu beli nasi belakang kedai mamak tu, moh la kita cuba puasa full. Pahala berganda tau bulan ni?



Akhir kata Salam Ramadhan.

Selamat Menjalani Ibadah Berpuasa.............. :) Jangan lupa niat.

نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ عَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَ
Sahaja aku puasa esok hari pada bulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala


نَوَيْتُ صَوْمَ شَهْرِ رَمَضَانَ كِلِّهِ لِلَّهِ تَعَالَ
Sahaja aku berpuasa sebulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala



*sunset di baitulhilal tadi.





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...