Cari Blog Ini

Jumaat, 6 Januari 2012

"Kita boleh buat bukti di mahkamah esok"





LOL! KANTOI...

Singa betina mengamuk. Garang sangat. Kalau macam ni lah gayanya, aku setuju sangat kalau laki tua ni kahwin lain. Haha! Tak ada diplomasi langsung. Yang pukul awek karat tu kenapa? Pukul lah laki tua tu sebab gatal. 

Selalu kalau perang macam ni si perempuan mesti pergi serang orang ke tiga. Ye lah, I'm not in her shoe. I can say anything I want at this moment. Tapi kenapa serang yang orang ke tiga tu? Cuba fikir, kalau laki kita tak melayan, jadi tak secret love affair tu? 

Apa punca laki kita ni cari lain? Sebab kita garang sangat ke? Tak manja? Jarang nak masak untuk dia ke? Tak suka kemas rumah? Gemuk sangat ke? Banyak sebab...kan?

Si anak pun tak betul, siap bakar lagi mak dia suruh pukul awek karat tu.

Sorrylah aku rasa lawak sangat. 

"aloh gilo demo nih!"

"kalu semua nak tau perenpuan ni memang gatal"

I just love the slang. Hihihi

P/S: Yang... nak date kat hospital pun tak selamat ni, camana?? Haha

 

1 ulasan:

  1. Like johnny depp said...

    If you in love with 2 person at a time, choose the second one, because if u really love the first, u will never fall for second.

    Rasanya mcm tu la bunyi2 kata2 beliau. Dan saya setuju lelaki tu yg gataiiiiii...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...