Cari Blog Ini

Khamis, 28 Jun 2012

Pakcik sponsor buat rambut baru, yeay!!

dah macam sikh kan??
Nak buat gaya apa ni?? Dah bosan buat layer bodoh. Thank you pakcik. Walaupun kita selalu gaduh, tapi pakcik baik sangat dengan chubby dia...

Ngeh...ngeh...ngeh...

Itu tauke gunting rambut cakap sudah lama talak jumpa sama saya. Itu okey lagi. Kemudian dia bisik sama saya, "Itu u punya bos ka??" merujuk kepada pakcik saya. Alamak, kiut betul cakap macam tu.

Kemudian lagi dia tanya sama pakcik saya, "Bos, u sudah berapa orang bini??" Manyak comel la ini tukang gunting. Very the makcik-makcik kepoh nak gosip. Tapi saya suka tukang gunting ini sebab dia tak kikis rambut saya macam sesetengah salon. Habis semua split end.

Hasilnya, saya puas hati, pakcik pun suka. Terima kasih untuk gelak tawa hari ini.


1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...