Instagram Shots

Khamis, 28 Jun 2012

Pakcik sponsor buat rambut baru, yeay!!

dah macam sikh kan??
Nak buat gaya apa ni?? Dah bosan buat layer bodoh. Thank you pakcik. Walaupun kita selalu gaduh, tapi pakcik baik sangat dengan chubby dia...

Ngeh...ngeh...ngeh...

Itu tauke gunting rambut cakap sudah lama talak jumpa sama saya. Itu okey lagi. Kemudian dia bisik sama saya, "Itu u punya bos ka??" merujuk kepada pakcik saya. Alamak, kiut betul cakap macam tu.

Kemudian lagi dia tanya sama pakcik saya, "Bos, u sudah berapa orang bini??" Manyak comel la ini tukang gunting. Very the makcik-makcik kepoh nak gosip. Tapi saya suka tukang gunting ini sebab dia tak kikis rambut saya macam sesetengah salon. Habis semua split end.

Hasilnya, saya puas hati, pakcik pun suka. Terima kasih untuk gelak tawa hari ini.


Ubat Dupasthon

Medicine Overview of Duphaston Tablet Uses of Duphaston Tablet Duphaston 10mg Tablet is used in infertility,  endometriosis  and  ...