Instagram Shots

Khamis, 12 Julai 2012

Dah nak raya dah kita ye?

Lambakan baju kurung, kebaya, kebarung, kurung moden dan bermacam lagi di kedai-kedai pakaian buat aku rambang mata nak membeli. Nafsu oh nafsu...

Dah fikir tahun ini nak pakai warna apa?

Tema keluarga di JB untuk tahun ini tak pasti tapi macam warna purple, tapi aku tengah sibuk cari warna merah menyala. Nak bagi sedondon dengan pakcik katanya...

Baju kurung sekarang banyak yang transperant. Malas sungguh nak pakai inner.


Time lunch tadi sibuk merayau masuk kedai-kedai baju ready made ni. Butik tak semegah mana, baju mahal nak mampus.

Dari dulu lagi aku berminat dengan baju kurung potongan kurung pahang bercekak musang. Unik.

Mari menge-test. Try baju tak semestinya kena beli kan??


Lawa tak merah ni? Tapi kain tu bukan pasangan dia. Saja testing. Sarung terus, malas nak tukar baju.


Aku suka maxi/ jubah macam ni, tapi bila body katek dan plum begini sarung maxi dari jenis kain lycra terus nampak boyot macam mengandung 4 bulan. Haish... Buntot pun tak naik. Nampak flat. Yang naik tang perut. Owhh tidak!!

Kena kurus. Kena kurus. Kena kurus. Kena kurus. Banyak baju tak muat dah. Tapi bila orang ajak makan, sapedek semacam. Adehhh...


Burrppp! Kenyang alhamdullilah. Ikan siakap tiga rasa, sup ekor, telur dadar dan kailan goreng untuk berbuka hari ini.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...