Cari Blog Ini

Rabu, 3 Oktober 2012

Blank. Kosong.

Sejak dari masuk waktu Isyak sekarang jam dah menunjukkan 9.30pm.

Kau tengok aku, aku tengok kau. Satu pandangan kosong. Tenung lama-lama pada screen sampai berasap. Tapi tak berasap pun, ilusi je lebih.

Serious dah lama tak jenguk blog. Kemudian online facebook cuba cari ilham. Tetap kosong.

B L A N K. Amat B L A N K. Tiba-tiba rasa macam cacat otak, nak generate perkataan untuk meng-update blog pun mengambil masa berjam-jam. Aku tak segagah dulu. Tak serajin dan tak seceria dulu. Kreativiti menjadi terhad. Mata mula kuyu bila cuba mengolah ayat.

Homaigad... simptom menapous kot ni?? How to be active and be part of this world??


Ngantuk...ngantuk...ngantuk... Tidur dulu lah...

3 ulasan:

  1. writer's block. biasala tu syima...sha pon pernah kena. relax sayang...akan ku tunggu post terbaru darimu. scroll ke bawah utk tinjau2 insta dulu ye :)

    BalasPadam
  2. skill and talent...including writing skill...semua nya perlukan 'latihan'...kalau diasah, tajam lah ia!

    BalasPadam
  3. Saye pon maaaaalas nak update blog. Takde bahan. Hahahaha

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...