Cari Blog Ini

Selasa, 22 September 2009

Kau memang dahsyat!

Hari Raya ke - 2.
Perut lapar, tapi tekak tak lalu nak telan apa-apa.
Nak pergi mandi, tapi rasa tak basah.
Kalau demam temperature mesti dah up sampai 37 darjah celsius.
Yang pasti ini bukan cerita angau.

Aduh, berbisa betul penangan sakit hati.

Bercakap tentang hati, menjaga hati memang senang nak diterang secara teori. Tapi di alam realiti, tak semudah itu nak tackle semua permasalahan hati itu secara matang dan professional.

Dah berjanji tapi pangkah dengan seribu alasan.
Dah bersumpah setia tapi mengungkit perihal lama. SIALAN!!
Memang dasar mulut berbau longkang, kau cakap aku nak menyihirkan kau?? Samalah kau dengan betina sorang tu.

Memang bukan luck aku. Hari ini hari kau, esok lusa hari aku. Dunia ni bulat, sentiasa berpusing.








Syimalicious: Tak sengaja berdendam di bulan mulia ini.

4 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...