Cari Blog Ini

Rabu, 6 Ogos 2014

Panasnya hati dengan MyEG!!

Dukacita betul dengan servis MyEG especially branch JOHOR BAHRU!!!

Saya bayar roadtax dan insurans kereta mak saya sebelum minggu raya hari itu 24/7. Saya estimate paling-paling busuk akan sampai pada 31/7 (Khamis) atau 3/8 (Ahad). Kita bagi chancelah depa nak cuti raya. Selalu time saya buat untuk kereta saya dan currier ke Kuala Selangor tak pernah ada masalah. Bayar hari ini, esok atau lusanya dah sampai. Yang ini roadtax & insurance kena currier ke JB. Meaning JB branch la yang akan print out dan hantarkan ke rumah.

Tunggu punya tunggu, tak ada juga.

So semalam saya call customer service MyeG. Perempuan. Saya cakap nak tahu status roadtax tu. Dia cakap penerima roadtax & insurans tu lelaki. Ada dia sebut tapi bunyi jawa sangat. Plus perempuan tu macam blur-blur. Dia akan return call ASAP tapi sampai ke malam tak ada apa-apa lagi.

Pagi ni saya call lagi Myeg. Lelaki pula jawab. Dia kata roadtax baru print semalam pukul 7pm lebih kurang. Wadefak!! Baru nak print? Saya hantar email ke helpdesk mereka pun tak ada feedback. Gerammmmm sangat dah ni!

Dah 10 kali renew roadtax dengan MyEG, 4 kali mesti sangkut dekat JB. Mesti punya. Lembab servis orang Johor ni. Bila call customer servis, mereka akan blame orang branch JB. Itu masalah korang, saya tak nak tahu, yang pelanggan tahu, bila dah bayar kita nak barang yang kita bayar tu.

Jam dah pukul 9.30am, call 07-5582106 (MyEG JB) tak ada siapa jawab. Macam ni kerja korang?

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...