Cari Blog Ini

Rabu, 21 Januari 2015

Fesyen Terkini Wanita Bekerjaya

Mentang-mentang dah masuk kerja kat Putrajaya, mula berangan nak pakai itu, pakai ini. Bergaya sikit, tak nak lah asyik berbaju kurung saja. Cemuih… Zaman 10 tahun dulu boleh lah cerita. Ecececeh… semangat sikit.

Seiring dengan permodenan, kebanyakkan wanita pada masa kini adalah wanita bekerjaya. Justeru itu, majoriti wanita semakin bijak bergaya dan tidak terlepas daripada mengikuti perkembangan fesyen terkini. Tampil bergaya dan fashionable bukanlah semata-mata untuk kepuasan diri si pemakai, tetapi penting untuk meningkatkan tahap keyakinan dan membentuk imej yang positif. (skema tak ayat?) Untuk kelihatan cantik menawan ramai antara kita wanita yang sanggup berbelanja besar untuk mengikuti trend fesyen terkini. Betul kan? Cuba tanya partner in crime aku, Isdin.

Menyentuh mengenai fesyen terkini wanita bekerjaya, tahu tak korang sebenarnya trend fesyen sentiasa berulang-ulang dan pada masa yang sama tetap berkembang? Entri kali ini aku nak berkongsi sedikit info mengenai fesyen terkini wanita.


Bagi korang yang ingin kelihatan feminine, pemilihan pakaian Muslimah (bagi wanita bertudung) dan pemakaian dress (maxi dress, midi dress dan lain-lain) merupakan pilihan yang ideal. Koleksi pakaian Muslimah tu macam baju kurung moden, jubah cotton, kaftan dan lain-lain.


Pemakaian kemeja dan outerwear seperti blazer dan jacket juga merupakan pilihan ideal yang ‘evergreen’ dan korang akan kelihatan elegan dan sophisticated.



You can never go wrong with blouse sebab korang boleh pakai blouse untuk apa-apa acara bagi tampil santai atau smart casual.

Korang wajib pergi tengok koleksi fesyen kat link atas. Aku jamin affordable, cantik, dan berkualiti. Jangan risau tentang saiz, plussize macam aku pun ada stok tau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...