Cari Blog Ini

Selasa, 10 Mei 2016

Program Testimoni Cosmoderm

Hai korang.

Lama sangat dah tak menaip. Banyak benda berlaku dalam hidup aku untuk beberapa bulan ni dan teringin sangat nak diabadikan dalam blog, tapi itulah... bz yang amat. Bukan buat-buat bz.

Naik balik aku dari cuti yang panjang, pagi tadi aku ditegur kakak di kaunter beritahu ada barang untuk aku. Besar katanya. Sebelum cuti-cuti Malaysia hari tu tak ada pula aku shopping online. Sekali terpandang kotak Cosmoderm.



Ok, baru teringat hari tu pihak Cosmoderm ada email offer untuk guna produk baru mereka tapi tu email lama dulu bulan Disember 2015. Ingat tak jadi. Tapi orang bagi free kita ambil la kan.



Cosmoderm bagi satu set,
- Luminious Pearl Brightening Mousse Cleanser
- Luminious Pearl Brightening Toner
- Luminious Pearl Dark Spot
- Luminious Pearl Day Active Protector SPF 50 PA+++
- Luminious Pearl Brightening Night Serum

Suka aku nak try. Cuma aku curious, biasanya muka yang naik jeragat ni lepas beranak, macam aku cuma nak cerahkan kulit muka je, boleh ke pakai?


 Cara penggunaan pun ada diterangkan sekali. Ehh.. tak zabar nak try.


Lagi-lagi night serum tu. Helps brighten skin safely, improve skin tone for lighter and radiant skin. Tapi lain orang lain kulit dia kan. Tak apa, kita test dulu.

Itu je aku nak share kegembiraan hari ni. Kbai.

1 ulasan:

  1. As-salam syima,

    semoga serasi dengan produk baru ni.. in shaa ALLAH :)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...