Cari Blog Ini

Jumaat, 4 Julai 2008

Change again!

I'VE TOLD YOU PEOPLE!
This is my 4th layout. Like only 48-72 hours it been with me. I'm facing some problem after I pasted in nuffnang ad code. Sangat shial tau. Buta coding. Aku selalu mengalami kegagalan untuk meletakkan ad dalam blog aku. So, anybody can give me hand on this? By the way i'm new.

Sekarang, tataplah kaler font aku yang warna warni! Kaler pelangi la katanya. Nak buat kek pelangi tak la pula reti. Korang sakit mata tak?

*aku tak pasti apa motif aku letak muka kambing ni

10 ulasan:

  1. cam tak de jer masalah nuffnang ko tu? aku br nk tanya ko bb aku da berhari2 try add nuffnag tp tak menjadi. rasa cam nk bakor je..

    BalasPadam
  2. aku dah test bakar pc opis aku dah.. aku lagi lama cuba-cuba ni! yesh selepas beberapa blog template bertukau.. akhirnya.. semua menjadi.. muahahahah dengan riaknya...

    BalasPadam
  3. weh.. apa lg ajor le camana nk letak menatang tu. tak reti2 lg nih. huhuuhuhuhu

    BalasPadam
  4. kalau pakai widget text, pastu tak jadi jugak, try contact admin Nuffnang. Dulu pernah jadi jugak problem ni, pastu diorang cakap something about XML or Classic Code..

    solution, beli domain .com lah cik akak.

    BalasPadam
  5. cet sengal nyer korang ini...mengapa aku yang lembap nih weh tulung2...mau jugak mcm lay out korang....

    BalasPadam
  6. wah saiful, jgn la sampai nak beli domain. cerita kamek cerita biasa biasa aja. lain la kalau citer politik ke, gadget it ker, faedah sikit nak beli, cerita kosong macam ni pakai blogspot jer...

    BalasPadam
  7. fariha?? kamu ketinggalan kah?? kamu kan sibuk kat opis... mana ada masa sangat... huhuhu

    BalasPadam
  8. izan... aku percaya... ko bukan sahaja seorang wifey yg pandai masak, tp pandai jugak buat blog... eleh.. saje je la tu memperlecehkan aku..

    BalasPadam
  9. weh, betul la aku kata. nuffnang aku tu cam tak menjadi je. mana tak aku main tibai je. hahahahah

    BalasPadam
  10. muahahha tu la pasal sangat sibuk la....hahah (baru pas dating nih)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...