Cari Blog Ini

Sabtu, 12 Julai 2008

Evolusi Terkini - 18sx

Hari ini tak ada mood nak update. Korang punya comment pun aku tak approve lagi. Yang pasti penat semalam tak habis lagi.

Semalam aku considered as the hectic day ever. Aku kerja macam nak mampos, terkejar ke sini, terkejar ke sana. Sampai office, kereta aku pula problem. Nasib-nasib...

Nantilah aku update. Korang tunggu ok?


***********************************


Sementara korang menunggu entri terbaru aku, aku nak korang menghayati teknologi baru tentang evolusi seluar dalam atau bahasa sopannya PANTIES. Adakah korang salah seorang peminat g-string? Sejauh mana pengetahuan korang tentang underwear korang. Hah! Aku pun tak pernah ambil kesah okehhh?? Meh kongsi bersama-sama..

Tahukah anda bahawa pada zaman 80an g string begitu popular dikalangan gadis gadis pantai. Kemudian pada zaman 90an t-back mengambil tempat. Kesinambungannya diteruskan pada zaman millenium dengan v-string. Tapi pada zaman yang hampir ke penghujung nie “string string” ini tidak diperlukan lagi. Sekarang gadis gadis ini lebih senang pakai sudip je. Kira berfesyen sambil berjimat. Kan Pak Lah suruh berjimat gitu...

Tak percaya mari kita tengok evolusi underwear wanita dibawah.(tontonan orang dewasa sahaja)


Inilah yang dipanggil g-string. Ini aku pun ada. Boleh??


Ini pula dipanggil T-back. Boleh adjust ikatan di tepi. Aku pun ada satu tapi bukan dengan tali halus macam tu. GELI!!


Yang ini pula v-string. Sangat sukar untuk orang comel macam aku pakai. Hish!


MEMPERSEMBAHKAN EVOLUSI TERBARU!!
Jeng...jeng...jeng...

INI DIA!!

C-string


Korang nak tahu lebih lanjut tapi malu nak bertanya?? Searchlah Cstring (bukan c language ye---bagi mereka yang pakar programming). Kalau tak jumpa tanya aku nanti aku bagi link dia untuk korang. Berminat untuk buka stokis menjual di Malaysia??

8 ulasan:

  1. wah~~~
    banggeee...post ini ditaip dari laptop saye...muahahaha~~!!!

    sangat terhibur bace info ini...

    BalasPadam
  2. sesuai utk penguatkuasa-penguatkuasa...

    BalasPadam
  3. zul...

    hang ni melampau okeh.. apa motif c string ini dgn penguatkuasa?? benda alah ini kena sopan santun pakai... penguatkuasakan agresif...

    BalasPadam
  4. lor...
    ada rupanya..
    tak pernah ku tahu..

    BalasPadam
  5. awk comey sgt ker?smpai xleh pkai g - string tuh....hahahrhahar..

    BalasPadam
  6. mizz leha aka fais...

    bila masa statement sy cakap pasal comey nih?? meracau ke apa??

    BalasPadam
  7. penguatkuasa kena sopan santun la...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...