Cari Blog Ini

Isnin, 13 April 2009

Andai dapat ku undurkan masa

Dah seminggu aku tak dapat baca buku. Kusut. Aku tak boleh nak fokus. Aku tak boleh nak buat apa-apa langsung.

Kali ini aku serious agak complicated.

Hendak berbicara pada siapa?

Siapa yang akan memahami?

Tentang masa depan, tentang perasaan, tentang hati. Manusia jarang untuk memberi pendapat positif. Tambah-tambah kalau orang sekeliling kita dari kalangan konservatif dan ortodok macam gampang. Arrgghhh! dan sememangnya aku ramai kawan-kawan yang tersangat konservatif yang membaca blog aku ini. Yang menunggu masa dan saat yang sesuai untuk ambush aku dengan cerita-cerita yang sensitif. So I cannot simply post my personal story here.

Babi sangat! Aku paling tak suka rasa stuck macam ini.

Babi 1000x.




Syimalicious: Babi lagi!

17 ulasan:

  1. cute pulak babi tu ek..
    hahaaa ;P

    apasal nie weh?
    masalah negara melanda ker??

    BalasPadam
  2. Errr.. sabar syima.. hope things get better soon.. Tak semua kwn2 yg mcm tu.. :) Sabar k...

    BalasPadam
  3. uhuks..

    napa darling?

    ada org yg hampeh?

    jgn layan..aku suka kamu~

    BalasPadam
  4. memang babiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... 1 juta kali... babiiiii tonyokkkkkkkk khinzir

    BalasPadam
  5. sabar kak syima...Kalau manusia tak sudi mendengar, berbicaralah pada DIA, DIA Maha Mendengar segala rintihan hambaNya..:)

    BalasPadam
  6. zuris
    aku suka tgk citer Babe. Babi tu sangat kiut.

    Ala... tengah bulan, hormon tak stabil


    ZARA 札拉 [사랑해~]
    Aku juga suka sama kamu!! ~lalala


    cinta cukulet
    gangguan emosi yang sementara...

    BalasPadam
  7. hahahhaa memang babi.

    eh ko tak tinggalkan link ker? kalau boleh lepas ni jgn lah klik kat link entri terbaru, tolong klik kat link blog sebab blog aku ada masalah tak boleh uninstall js-kit.com punya comment setting. aku tak pakai js-kit dah...

    BalasPadam
  8. memang best kalau dapat putar-putar waktu ni.

    beb, kalau boleh lepas ni jgn lah klik kat link entri terbaru, tolong klik kat link blog sebab blog aku ada masalah tak boleh uninstall js-kit.com punya comment setting. aku tak pakai js-kit dah...

    BalasPadam
  9. onggon, mmg tak semua kawan macam tu, tapi aku sekadar meluahkan perasaan...

    kalau boleh lepas ni jgn lah klik kat link entri terbaru, tolong klik kat link blog sebab blog aku ada masalah tak boleh uninstall js-kit.com punya comment setting. aku tak pakai js-kit dah...

    BalasPadam
  10. kak tijah wei...

    aku mmg suka gila dengan babi tu, kiut nak mampus!!

    kalau boleh lepas ni jgn lah klik kat link entri terbaru, tolong klik kat link blog sebab blog aku ni ada masalah mental tak boleh uninstall js-kit.com punya comment setting. aku tak pakai js-kit dah... kang pi komen sekali lagi...

    BalasPadam
  11. adakah anda dilandai masalah dunia....??? jgn kusut masai... fikir secara tenang

    BalasPadam
  12. syima...naper la nak serius sangat pikir ttg masa depan ni?
    setahu i...u ni happy-go-lucky punye lady.
    have fun la while u could.
    masa single ni la nak wat macam2.

    satu lagi...skang ni i tgk u makin gebu dan ayu laa...siyes!
    nanti blanje i mamam kat Kuale, k!
    mishhh u...*wink*

    BalasPadam
  13. izanemosi tak stabil jap.. jiwa kacau tu adat la tiap2 bulan...


    luzirahdear.. u happy la..dh nak kawin.. huhuhu... i kusut sebab hormon i tengah berkecamuk sekarang.. later2 i ok lah kot...

    BalasPadam
  14. huuuiisshhh!! najis mughallazah tu..

    samak monitor!!

    *
    *
    *
    nak cari kayu..nak cari kayu...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...