Cari Blog Ini

Khamis, 25 Jun 2009

Minggu bernasib malang

Dalam entry lepas, aku dah bercerita betapa aku amat bernasib tidak baik. Dan aku berhajat untuk menceriakan hati aku dengan berhibur di pusat hiburan karaoke bersama rakan-rakan.

Kalau dalam entry yang sangat lepas-lepas dulu kami enjoy menyanyi sakan sangat. Sangat heaven, sangat lama menyumbang suara. Puas hati!

Aku tak ada instinct langsung perkara malang akan berlaku.

Pertama, kami sampai lewat. Pukul 10pm baru sampai destinasi.

Kedua, bilik macam p*lat. Suasana bilik merubah mood aku menjadi super p*lat juga.

Ketiga, microphone tak 'semenggah'. Sound tak clear. Dalam 3 mic, 1 saja yang sound ok.

Keempat, yang paling tak boleh diterima akal. Pusat hiburan itu sepatutnya habis dalam pukul 3am, tapi dalam pukul 1.30am tempat itu boleh BLACKOUT!


Kami berlima dalam zaman kegelapan. Nampak tak??


Pihak company minta kami bersabar kerana bekalan akan disambung semula. Bodohnya kami, tunggu punya tunggu dalam pukul 2.30am pihak company cakap bekalan elektrik tak dapat disambung.

Adeh... sia-sia saja menunggu.


Malangkan???


9 ulasan:

  1. alaa mlg betul tapi takpe jom kita gie mkn secara tamak kt william lak,nak??? akk tgglkn no hp kt kotak komen sy k..

    BalasPadam
  2. bodoh sgt tau alasan pusat karokei tu...rugi jek...

    BalasPadam
  3. bodoh sgt tau alasan pusat karokei tu...rugi jek...

    BalasPadam
  4. bodoh sgt tau alasan pusat karokei tu...rugi jek...

    BalasPadam
  5. alahai...

    dah tu kak...bayarannya camne?

    kena bayar banyak gak ke?

    BalasPadam
  6. cyan akak.. xpe laa.. dugaan sumer neh.
    pasneh be carefull lebey2 sket..
    kte neh insan besa..

    BalasPadam
  7. itula akibat mengata si 'darah manis'...huhuhu

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...