Cari Blog Ini

Isnin, 22 Jun 2009

Mula-mula macam okay, tapi sekarang rasa nak menangis

Ada 2 berita kurang baik hari ini.

Awal-awal pagi sebelum pergi kerja tadi aku terpandang satu nota,
Akak...
Saye kuar. Gi Ipoh. Ada hal ngn kazen. Saye amik kunci umah akak punye. Jaga Jonny leklok. Kunci umah sume kat situ. (ngan kunci moto)
-as-

Aku tak expect apa-apa sebab itu hak dia kalau nak pergi mana-mana. Dalam masa tak sampai satu jam, aku terima satu sms yang ayahanda kepada housemate aku telah ke rahmatullah. Aku tak tahu hujung pangkal, apa pun mohon kamu yang membaca blog aku untuk sedekah Al-fatihah kepada Allahyarham. Aku teramat simpati pada dia kerana belum sampai setahun pemergian arwah bondanya. Apapun As, tabahkan hati...


.
.
.
.

Apa yang aku takutkan, berlaku juga. Mungkin ini perpisahan sementara atau perpisahan selamanya.



Semoga penghijrahan kamu membuahkan hasil.








Syimalicious: Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Setiap kesedihan permulaan kebahagiaan.

5 ulasan:

  1. Al-fatihah, semoga roh arwah ayah aslina ditempatkan di kalangan orang yang soleh..

    kepada aslina..be strong k

    and to kak syima..akak pun be strong k :)

    BalasPadam
  2. setiap yang hidup pasti akan mati. Masa kita akan mengadapNya bila? bersediakah kita.
    bacaan Al-Fatihah untuk saudara se Islam kita yg telah meninggalkan kita

    BalasPadam
  3. al-fatihah..

    moga roh Allahyarham dicucuri rahmat~

    BalasPadam
  4. al-fatihah..
    sorry to hear that.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...